INSTYTUT PSYCHOLOGII
Zakład Psychologii Pracy, Organizacji i Doradztwa Kariery
mgr Olga Zwardoń-Kuchciak
1. „Psychologia pozytywna (pozytywne zasoby wewnętrzne człowieka, co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi, jak nauczyć się optymizmu), Psychologia biznesu, psychologia pracy i organizacji, funkcjonowanie człowieka w przestrzeni zawodowej, poruszanie się po rynku pracy (przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, realizacja doradztwa zawodowego)”
Limit: maksymalnie 1 uczeń
KATEDRY PEDAGOGICZNE
KATEDRY PEDAGOGICZNE
Katedra Teorii Wychowania
Prof. zw. dr hab. Bogusław Śliwerski, dr h.c. multi
Kierownik Katedry Teorii Wychowania
1. CO MŁODEMU CZŁOWIEKOWI MOŻE DAĆ HARCERSTWO?
2. SZKOŁA PRZYSZŁOŚCI - REWOLUCJA CYFROWA W EDUKACJI
www.sliwerski-pedagog.blogspot.com
Limit: maksymalnie 2 uczniów
Katedra Badań Edukacyjnych
dr Ewa Kos
1. "Zastosowanie technik mindfulness w edukacji: Badanie, jak techniki uważności wpływają na koncentrację, zaangażowanie w naukę, subiektywnie odczuwaną redukcję stresu i wyniki edukacyjne uczniów".
Tematyka projektu badawczego stanowi interesującą i wartościową podstawę do badań oraz rozwijania umiejętności analitycznych, krytycznego myślenia i pisania uczniów Liceów .
Dlaczego warto wziąć udział w projekcie?
· Rozwój osobisty: Nauczysz się technik, które mogą pomóc Ci lepiej radzić sobie ze stresem i poprawić koncentrację nie tylko w szkole, ale ptzede wszystkim w codziennym życiu.
· Poprawa wyników szkolnych: Badania pokazują, że regularne praktykowanie mindfulness może przyczynić się do poprawy wyników w nauce poprzez lepsze zarządzanie czasem i zwiększenie efektywności nauki.
· Zdobycie nowych umiejętności: Poznasz praktyki, które są coraz bardziej cenione w świecie edukacji, a także w życiu zawodowym, takie jak zdolność do zarządzania stresem i utrzymywania koncentracji.
· Udział w nowatorskich badaniach naukowych: Będziesz częścią nowatorskiego projektu badawczego, co może być cennym doświadczeniem w przyszłości iprocesie rekrutacji na studia. Poznasz metody i techniki badań naukowych i będziesz mieć szansę wykorzystać je w praktyce.
Limit: maksymalnie 2 uczniów
Katedra Historii Wychowania i Pedeutologii
dr hab. Beata Szczepańska, prof. UŁ
1. Łódzkie szkolnictwo (placówki edukacyjne, nauczyciele i uczniowie) do II wojny światowej
Limit: maksymalnie 2 uczniów
Katedra Andragogiki i Gerontologii Społecznej
dr Wojciech Świtalski
1. Edukacyjne aspekty gier planszowych i komputerowych
Limit: maksymalnie 2 uczniów
CENTRUM KSZTAŁCENIA PEDAGOGÓW SPORTU
CENTRUM KSZTAŁCENIA PEDAGOGÓW SPORTU
dr Jolanta Kowalska
1. Wychowawczy aspekt sportu na przykładzie wybranej dyscypliny sportowej
Limit: maksymalnie 2 uczniów
dr Anna Makarczuk
1. Dolegliwości bólowe kręgosłupa u sportowców różnych dyscyplin ze szkół średnich.
2. Dbałość o prawidłową postawę ciała jako ważny element zdrowego stylu życia.
Limit: maksymalnie 2 uczniów
mgr Bartłomiej Lassek
1. Społeczne wartości sportu w wywiadach narracyjno-epizodycznych sportowców i/lub trenerów.
Limit: maksymalnie 2 uczniów